Петро Савич – історія засновника компанії.

Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System.
Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами.

Професійна діяльність:

✓ більше 10 років практики впровадження інновацій в маркетингу та продажах

✓ провів більше 2000 годин результативних індивідуальних консультацій

✓ взяв участь в понад 90 проектах в різних ролях

Досвід роботи:

✓ Працював з компаніями Kyivstar (Vimpelcom/Veon), PepsiCo, Adidas, Shell, ТПП України, ООН в Україні, Медіа-холдинг “Українська Правда”, Асоціація Івенторів України.
✓ Викладач в Бізнес-Школі “КРОК”. Відзначений нагородою ЄБРР-Казахстан ”Кращий ментор по розвитку підприємництва 2021”.
✓ Спікер і доповідач професійних конференцій, серед яких Iforum, Marketing Drive, Intercharm, E-biz та
інших.

Навчання та сертифікати:

University College Cork (м.Корк, Ірландія), курс по менеджменту в Esslingen University of Applied
Sciences (Есслінген, Німеччина).

Сертифікований фахівець з управління інноваціями, інтернет-маркетингу та менеджменту.

Сертифікований бізнес-тренер міжнародної категорії.

Мої статті, які можуть бути вам корисні:

Як і навіщо проводити конкурентний аналіз бізнесу? – стаття для Delo.ua

«Рекламники – ледарі і не дають нам достатньо лідів». Чому у вас мало продажів і хто в цьому винен – стаття для MC.today

«Платна порада – це не консалтинг»: 6 відмінностей справжніх спеціалістів від «інфоциган» – стаття для MC.today

Як я став маркетологом?

Про те, що в майбутньому я виберу професію маркетолога, я знав із 14 років. Саме тоді я навчався у ліцеї Київського політехнічного інституту на економічному факультеті. Там я зацікавився маркетингом під час уроків економічної теорії.

Потім у 10 класі моя дівчина подарувала мені книгу Дж. Траута та Ел. Райса “Маркетингові війни”. У ній дуже докладно і з прикладами описувалася боротьба компаній за клієнтів за аналогією до військових стратегій. Читаючи книгу, я занурювався у світ фантазій і малював собі в голові картини, де я є полководцем на полі бізнесових воєн. Саме тоді я зрозумів, чим хочу займатися в житті.

Тому на першому курсі університету, коли я почав шукати собі роботу, я вибрав компанію “Bravo Marketing”. Ключовим моментом стало те, що у назві було слово “маркетинг”. Це була рекламна агенція, в якій моєю першою посадою була позиція асистента менеджера по роботі з клієнтами.

Мій перший досвід

За 4 роки роботи я займався проектами таких великих компаній, як “Kyivstar(Vimpelcom), “Adidas” та інші. Але у 2008 році трапилася світова криза, через що рекламні бюджети у замовників різко впали. І щоб хоч якось утриматися на плаву, наша компанія вирішила розширити свою діяльність та почала працювати з дрібним та середнім бізнесом.

І в мене теж з’явилися нові обов’язки – шукати клієнтів та пропонувати їм наші послуги. Невдовзі мені вдалося продати перший проект відомій клініці естетичної медицини.

Але цей клієнт не захотів замовляти у нас послугу розробки дизайну і надіслав нам свій власний макет реклами. Цей макет ми мали розмістити на площинах по всіх київських новобудовах преміум-класу.

На плакаті, який вони підготували, були фотографії ЖОПИ в ДВОХ (!) екземплярах. Нагадаю, клієнт – клініка естетичної медицини. Вони хотіли показати ефект від змін, які відбудуться внаслідок використання їхніх послуг. У реальному розмірі та в натуралістичних зображеннях. Можете уявити, як це виглядало 🙂

Тоді я був дуже молодий і не наполягав на сюжеті, вважаючи що слово клієнта – закон! І тому ми розмістили цей макет кількома сотнями елітних будинків міста.

Яке ж було здивування, що через місяць після старту, до нас в офіс прийшов директор клініки з претензією: “Хлопці! А ваша реклама не працює! Ми не отримали жодного дзвінка, і жодного клієнта з цієї кампанії!”

Висновок, який змінив моє життя

Цей день став для мене поворотним. Як не спрацювала реклама? Чому? Адже всі попередні клієнти були задоволені моєю роботою, і таку претензію я чув уперше.

І тоді я зрозумів, що до роботи з цією клінікою наше агентство спеціалізувалося на проектах великих компаній. І маркетинговими цілями цих брендів були охоплення, впізнаваність, правильне брендування тощо. А для дрібного та середнього бізнесу, це не відіграє жодної ролі. Головна мета в маркетингу – отримання клієнтів.

Мене осяяло!  Те,що працює для великого бізнесу – не працює для середнього та дрібного. І після цього я почав копати.

Робота в  тренінговому центрі

Я почав читати більше літератури з маркетингу, ходив на спеціалізовані форуми та конференції, щоб дізнатися про всі деталі та нюанси. На одному з таких форумів, бачачи мою допитливість, мене запросили працювати в тренінговому центрі “Powerschool” на посаді керівника проектів.

Моїм обов’язком була повна організація управлінських бізнес-тренінгів із ТОП-спікерами СНД у галузі продажу та маркетингу. Серед моїх проектів була організація подій із такими зірками як Гліб Архангельский, Андрій Парабеллум, Микола Рисєв та інші.

Тут я отримав перший управлінський досвід організації системи маркетингу та повного циклу продажів – від інтернет-реклами та отримання лідів до повторних продажів.

“Твоє життя – твій вибір”

Тоді я почав будувати свій бізнес. З 2011 року розпочинається історія компаніїSales Marketing System”. Головною місією якої є допомога підприємцям у побудові системи управління маркетингом та продажами для стабільного зростання їхнього бізнесу.

 маркетолог киев

Крім цього  я стаю керуючим партнером бізнес-інкубатора “Young Stars”, де допомагаю підприємцям запускати перші компанії. Тоді ж починає роботу офлайн клуб молодих підприємців  “Startup Marketing Club”.

У той же період я стаю Організатором благодійного проекту “Пробіг заради життя” під егідою Представництва ООН в Україні, спонсорами та партнерами якої були такі компанії як Shell, Adidas, Pepsi, Ernst&Young.

З чистого аркуша

У 2014 році у зв’язку з драматичними подіями в країні я ставлю на паузу свою бізнес-діяльність. Який бізнес, коли в країні війна та економічна криза? Більше року я присвячую громадській роботі у “Центрі розвитку суспільства” де займався інформаційною безпекою та суспільно-політичним аналізом.

Після цього я повертаюся в бізнес, і в 2016 році став керівником з маркетингу в онлайн проекті особистісного зростання “Юлії Новікової”, а також керівником з інтернет-реклами та аналітики в проекті “Бутік трансформації Юлії Ланске”.

Паралельно проводжу консалтингові сесії для малого та середнього бізнесу. З цього періоду починається новий етап розвитку Sales Marketing System. Компанія розширює географію діяльності, стає міжнародною, а всі проекти переходять в онлайн-режим.

Чим я можу бути корисним вам?

Якщо ваші продажі залишають бажати кращого, маркетинг не працює на повну силу, і вас не задовольняє обсяг прибутку – звертайтесь до мене. Завдяки багаторічному досвіду роботи з сотнями клієнтів різних рівнів та десяткам реалізованих проектів, я допоможу вам вибудувати систему управління маркетингом та продажами на автопілоті. В результаті ви відчуєте себе управлінцем свого бізнесу, а не його заручником.

Наша команда проведе глибинний аудит поточного стану вашої компанії та розробить індивідуальний проектний план розвитку вашого бізнесу, запровадивши який, ви досягнете поставлених цілей.

Роблячи щодня одне й теж, безглуздо чекати на інший результат. Час реалізувати свої мрії!

 

Поділитися записом:

Про засновника

Петро Савич

Петро Савич

Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System.
Експерт у сфері стратегічного маркетингу та управління продажами.

Професійна діяльність:

✓ більше 10 років практики впровадження інновацій в маркетингу та продажах

✓ провів більше 2000 годин результативних індивідуальних консультацій

✓ взяв участь в понад 90 проектах в різних ролях

Детальніше про мене